Frequently Asked Questions

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen.
Wat is detachering?

Als je gedetacheerd wordt dan ben je in dienst bij InWork, echter werk jij voor één van onze klanten. Je wordt ‘uitgeleend’ aan een werkgever/klant van InWork. InWork is dit geval verantwoordelijk voor de medewerker en neemt het werk uit handen van de klant (arbeidsvoorwaarden, uren, ontwikkeling etc.).

Wat is het verschil tussen uitzendwerk en detachering?

Uitzendwerk gaat vaak over klussen met een einddatum, oftewel tijdelijk werk. Dit maakt uitzendwerk onzeker en als jouw project is afgelopen ontvang jij geen salaris.

Als je gedetacheerd wordt bij InWork krijg je een vast contract. Je komt dus in dienst van InWork en wij plaatsen jou bij één van onze opdrachtgevers. InWork neemt het werkgeverschap over van de klant bij wie jij bent geplaatst. InWork zorgt voor jouw persoonlijke ontwikkeling en begeleiding, maar ook voor de (uren)administratie en salarisuitbetaling.

Wat voor contract krijg ik?

In bijna alle gevallen krijg je bij InWork een contract (voor bepaalde tijd). Wij willen dat stukje zekerheid bieden en daarnaast zijn de meeste projecten bij onze opdrachtgevers langdurende projecten of zelfs projecten voor onbepaalde tijd.

In sommige gevallen worden er flex-contracten gegeven. Bijvoorbeeld voor tijdelijke inzet, of omdat de medewerker zelf heeft aangegeven kleine projecten te willen doen of maar voor een bepaalde periode beschikbaar is.

Wat zijn de ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden?

InWork heeft een unieke visie op het ontwikkelen van haar medewerkers. Wij vinden dat je in je medewerkers moet blijven investeren, voor het behoud van kwaliteit en de stimulatie van doorontwikkeling. Wij leiden onze medewerkers op, trainen ze en bieden de mogelijkheid tot extra begeleiding op verschillende vlakken. Jouw contactpersoon vanuit InWork zal jou dus helpen met jouw ontwikkeling en samen ga je aan de slag met een haalbaar en op maat gemaakt carrièreplan. 

Hoe ziet het privacybeleid van InWork eruit?

Je vindt ons privacybeleid met alle bijbehorende informatie en veel gestelde vragen op deze pagina. 

Niet gevonden wat je zocht?

Stel je vraag via onderstaand formulier en wij zullen deze zo spoedig mogelijk voor je beantwoorden.

Lees meer over InWork

Hoe complimenten bijdragen aan werkgeluk

Hoe complimenten bijdragen aan werkgeluk

Een welgemeend compliment kan altijd, maar op Nationale Complimentendag besteden wij er graag wat extra aandacht aan. En dat is niet zomaar, want een compliment kost geen cent terwijl het effect ervan onbetaalbaar is. Als je er tenminste op de juiste manier werk van...

Co-sourcing: wat is het en wat levert het op?

Co-sourcing: wat is het en wat levert het op?

Hoe cruciaal een goed functionerende helpdesk is, blijkt vaak pas als het desbetreffende team onderbezet is of als ‘iets het niet doet’. En zelf voor een optimale bezetting en inwerktrajecten zorgen kost vaak meer tijd dan gedacht. Klinkt dit herkenbaar? Dan is...

Vitaliteit en thuiswerken: 5 tips

Vitaliteit en thuiswerken: 5 tips

Vitale mensen voelen zich niet alleen gezond, maar ook fit, energiek en mentaal sterk. In de praktijk uit zich dit onder andere in positiviteit, daadkracht, relativeringsvermogen en veerkracht. En dat is mooi, want dat kunnen we gezien de huidige...