Fieldmanager
Als gevolg van de digitale transformatie en de operationele optimalisatie die bedrijven doormaken, wordt het werk vaak gedaan door steeds minder werknemers. Daar waar mensen worden ingezet, moeten zij dus echt het verschil maken. Door toegevoegde waarde te leveren aan kritische bedrijfsprocessen en aan de Customer Experience. En dat kan alleen als mensen goed worden begeleid en gecoacht. Daarom kiest InWork IT voor Field Management. Onze Field Managers zijn de schakel tussen opdrachtgevers, InWork IT en de IT-professionals in het veld. Hier lees je alles over deze veelzijdige rol!
Wat doe je als je Field Manager bent?
Als Field Manager bij InWork IT ben jij verantwoordelijk voor het contact met de opdrachtgevers en de medewerkers in het veld. Dat betekent dat jij als Field Manager bij InWork IT mede verantwoordelijk bent voor de dienstverlening van de opdrachtgevers die je in jouw portefeuille hebt. Jij stuurt immers de IT-medewerkers aan die via InWork (remote of op locatie) bij deze bedrijven aan het werk zijn. Regelmatig heb je bijpraatmomenten, evaluaties en beoordelingen met hen, en je begeleidt hen om zo hun kennis, vaardigheden en certificeringen up-to-date te houden. Ook heel belangrijk: je zorgt ervoor dat de persoonlijke ontwikkeldoelen van jouw medewerkers zoveel mogelijk aansluiten bij de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever en InWork. Daarnaast fungeer je in de rol van Field Manager bij InWork IT als sparringpartner voor opdrachtgevers, teamleiders en (hiring) managers. Voornamelijk als het gaat om vacatures ten behoeve van de continuïteit van de desbetreffende afdeling, maar ook voor andere vraagstukken weten zij je te vinden.
Waarom Field Management een prachtig vak is
De ene opdrachtgever heeft een aantal Servicedeskmedewerkers nodig, terwijl de andere klant vraagt om drie medewerkers met totaal verschillende IT-expertises. Dit houd jouw werk als Field Manager bij InWork techniek afwisselend, dynamisch en gevarieerd. Het ontzorgen van jouw opdrachtgevers doe je enerzijds door vacatures op de juiste manier te vervullen, maar natuurlijk ook door proactief met je klant mee te denken. Want ook zonder openstaande vacature kun jij jouw klant voorzien van goed en integraal advies. Het draait bij Field Management dus om:
- Contact onderhouden met opdrachtgevers, kandidaten en medewerkers
- Het ophalen van nieuwe aanvragen/vacatures
- Coaching en ontwikkeling van ‘jouw’ IT-specialisten in het veld
- Het meedenken over aanvullende (maatwerk)oplossingen
- Overleg met collega’s (Recruiters, Accountmanagers en Recruitment Marketeers)