Onze diensten

We leven en ondernemen in tijden waar verandering de enige constante is en transformatie noodzakelijk is. InWork signaleert de veranderende behoefte in de markt ten aanzien van operationele efficiëntie en digitale transformatie. Om die reden hebben wij onder andere fors geïnvesteerd in onze diensten en in een high-skilled recruitmentapparaat om in te spelen op deze behoefte.

Detachering

Detachering is voor ons meer geworden dan alleen het helpen van organisaties met flexibel inzetbare technische professionals. Met Detachering 2.0 worden er slagen gemaakt in kwaliteit, effectiviteit en efficiëntie. Door als business partner een langdurige samenwerking te bewerkstelligen, zijn wij beter in staat om de juiste match te maken of de juiste technische professional te vinden en op te leiden. Er moet sprake zijn van een kwalitatieve match op basis van kennis en ervaring. We gaan op zoek naar de vraag achter de vraag, zodat we u een integraal advies kunnen geven en zodat u de inzet van onze professionals optimaal kunt benutten.

Field Management

In de digitale transformatie en de operationele optimalisatie die bedrijven doormaken, wordt het werk gedaan met steeds minder mensen. Daar waar mensen worden ingezet, moeten zij het verschil maken. Zij leveren toegevoegde waarde aan kritische bedrijfsprocessen en aan customer experience. Juist dat laatste kan alleen worden gegeven als mensen goed worden begeleid, daarom kiest InWork voor Fieldmanagers. Zij zijn verantwoordelijk voor de dienstverlening van onze klanten. Daarnaast zijn ze sparringpartner voor vacatures ten behoeve van continuïteit van de afdeling, en begeleiden ze medewerkers om hun kennis en vaardigheden up to date te houden.

Shared Service Center

In Amsterdam beschikt InWork over een shared service center, waar de volledige outsourcing voor verschillende klanten wordt gefaciliteerd. Ongeacht de grootte van uw organisatie kan Inwork het complete werkplekbeheer voor u overnemen. Bespaar kosten, verhoog uw klanttevredenheid en betaal nooit meer dan nodig is. Kwaliteit en flexibiliteit is gegarandeerd en afspraken en SLA’s kunnen worden gemaakt op basis van:

 

  • Beschikbaarheid
  • Kwaliteit medewerkers
  • Customer Experience
  • Kwaliteit van oplossen

Consultancy

InWork denkt mee en adviseert op alle vraagstukken binnen IT wat betreft servicedeskdienstverlening, strategie of digitale transformatie en operationele efficiëntie. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

 

  • Visie en strategiesessies
  • Inrichten customer experience
  • Inrichten/optimaliseren van kennismanagement
  • Advies & inrichten Security/informatiebeveiliging & Privacy
  • Ontwikkelen/begeleiden van mensen in de verandering door trainers/coaches

Co-sourcing

InWork is dé partner voor het leveren van een flexibele workforce. Dit kan zowel on- als offsite, met of zonder volledige eindregie/verantwoordelijkheid. Dit betekent:

 

  • Optimale bezetting afgestemd op het call aanbod
  • Mogelijkheid voor overflow naar Shared Service Center
  • Kostenreductie door verhoging efficiëntie
  • Inzicht performance door rapportages en dashboards
  • Quality coaching op behalen van KPI’s & klanttevredenheid
  • Optimaliseren kennismanagement (road to digital transformation)
  • Mogelijkheden verkennen voor inzet chatbot en/of AI
  • Strategie- en kennisdeling

    Meer weten over onze diensten?

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden of wilt u met ons sparren over IT of personele vraagstukken? Neem vrijblijvend contact met ons op.

    Onze specialismen

    Servicedesk medewerker

    Professionaliteit, meedenkend en goede service staan centraal. Jij bent de vraagbaak voor alle ICT gerelateerde vragen.

    g

    Systeemspecialist

    Systeembeheer gaat verder dan alleen de server. Je kijkt niet alleen naar de techniek, maar denkt ook na over de impact voor de business.

    Netwerkspecialist

    Technisch aangelegd, snel kunnen schakelen en communicatief. Als netwerkspecialist ga jij voor het beste resultaat en haalt voldoening uit een tevreden klant.

    Cloud engineer

    IaaS, PaaS, App Services, SQL. Kortom, jij bent een Cloud specialist.

    Wat opdrachtgevers over ons zeggen
    Paul - HR Officer Scarabee

    “De communicatie met InWork was vanaf het begin af aan goed. Een goede klik met de contactpersonen helpt hierbij. InWork helpt ons met de invulling van technische ondersteuning. Zij zijn goed in staat de juiste profielen voor ons te vinden. InWork is een partij die meedenkt en dynamisch is. Het voelt niet als een groot orgaan, zoals vele andere bemiddelaars. InWork onderscheid zich in de persoonlijke benadering.”

    Laura - Resourceplanner Computacenter

    “Bij Computacenter hadden wij behoeften aan een flexibele laag om makkelijk personeel op- en af te kunnen schalen. Dankzij InWork hebben bij een flexibele pool van IT engineers kunnen inrichten en hebben zij goed kunnen voorzien in onze behoeften. InWork levert altijd de juiste profielen en schakelt snel, dit maakt de samenwerking efficiënt. Al met al; een jonge en moderne partij om mee samen te werken.”

    Menno - Manager Servicedesk Atos

    “InWork levert altijd goed gekwalificeerd IT personeel waar wij erg tevreden over zijn. Wij krijgen op deze manier de kans het juiste personeel aan ons te binden en hen kansen te bieden binnen Atos. InWork is de beste supplier voor ons, mede doordat zij het belang van de medewerkers naar voren schuiven en doorleren stimuleren. Als extensie van de dienstverlening ondersteunt daarnaast het Shared Service Center van InWork tijdens piekmomenten. De communicatie is altijd transparant en open. Dit werkt prettig en zijn wij erg blij mee.”

    Zoekt u ondersteuning bij IT vraagstukken?

    Wij kennen de branche en de ontwikkelingen door en door. Wij sparren graag met u over de keuzes die passen bij uw organisatie en de bijbehorende toekomstplannen.

    X